Let it rain

Åh..
idag faller regnet utomhus.., älskart! Jag är inte less på det fina vädret, men en break från hettan är inte helt fel. Vi har alltid en grad varmare inomhus när det är så varmt som det varit ute i ca 2 veckors tid. Ja.., det menas..hmm..ca 30 grader.., 30 GRADER att sova i.., det går bort.

Helgen har varit grym, grym på så vis att vi har haft barnvakt åt båda (=
Mannen och jag har haft mys, myyyyyyys lördag. Vi var ute o käkade på alfies .. BRA betyg ! , därefter vandrade vi vidare till koriander, satt i en utav sofforna o drack drinkar..tog lite roliga bilder och såklart blev vi fulla. Dessvärre blev det inget hot sex när vi väl kom hem, jag hade mens..och inte nog med det..vi däckade rätt rejält efter att gått upp tidigt på morgonen.
Ikväll/natt ska baby jobba , så hela helgen fick vi inte tillsammans, men endå...vi fick sova till 10.30 imorse..det var guld värt!!!

Nu är jag sådär sugen på söndags-mys-pys..(film, godis o taffs ). Dessvärre får jag sitta själv, men tur att vi har film kanalerna., då det är PISS på dom andra..
Dom visar Bee Movie på kanal plus.., den filmen tröttnar jag aldrig på..sweet!




Från bussen inatt..
Vi är så snygga när vi är alkoholiserade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0