värk o elände

Opps vilken natt. Zion härjade och även så mössen på vinden...tror jag endå lyckades få 5 timmars sömn, not bad! =/
Morgonen började ju förträffligt. Kiss och bajs, och en mamma som har hemsk mensvärk. Fan! vart kom denna värk ifrån? jag hade aldrig mensvärk innan jag fick barn. Det ska allt vara vi kvinnor som ska stå ut med all smärta och börda. 


GIRLPOWER? long lasting life. Vi lever väl igenomsnitt några år längre än vad män gör.  HA!


Nu ska jag byta fler blöjor, sätta på finkläder m.m. Vi ska tydligen åka redan kring 12 tiden...ouch! bråttom jag fick.

Ha en bra lördag eller nåt..

peace

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ja dom säger ju att man ska få mindre mensvärk när man fått barn, men jag har bara fått värre!



Åhh, de var ju billigt! De ska jag nog köpa, synd bara att det inte känns som att man gjort de helt själv ;)



Nelly hälsar och tackar kram! <3

2009-12-05 @ 14:12:29
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0