Tihihihihihihihihihhi



YES! armen är snart klar, skulle ha blivit klar idag, men jag orkade inte sitta en timma till, höll på att svimma av smärta. Jag brukar tycka armen är ok, men den här gången var det som han körde en decimeter djupt, AJ!
Till veckan som kommer blir det en ny =) OCH man kan aldrig gissa vart..haha! Johan är så snäll så.., han gaddar mig och jag klipper honom.., kan inte bli bättre deal =) PLUS att jag antagligen får en overhead av honom.., jävlar va nice!


Imorn ska M och jag checka in på hotell, och bo där från fred till sönd. Det blir en helg med avkoppling, kärlek och god mat. Vi har med andra ord fått barnvakt till båda barnen heeeeela helgen...hell yeah!

Ikväll har vi käkat lussekatter och druckit glögg.., mys <3
Snart blir det sängen, måste vara pigga imorn =)

puss och lycka.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ähh, en timme till hade du allt klarat, klenis ;) vu har ju för fan fött barn!



Duu, ha en helt underbar helg, lovar att inte störa ;)

2009-12-11 @ 07:28:02
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: Marielle

Sv: Tack gumman :) Jag fick sova någorlunda bra iaf :) Upp två gånger o fixa välling bara.



Drygt det är när man ska kunna, men inte kan skicka sms!



Hoppas du fått sova gott, om inte så lär ju du få göra det i helgen <3



pussen

2009-12-11 @ 07:39:32
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: a

nice!

2009-12-11 @ 08:37:48
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0