Snart såå..



Sid är på dagis, Zion och jag är hemma i värmen. Idag har min modiga hjälte fått sin vaccination nr 2. Efter det att jag lämnade Sid på dagis åkte vi direkt till BVC där dom hade öppen mottagning just för vaccinationer. Han grät i en sekund ungefär..sen var han lika glad igen som vanligt. EFter BVC gick vi vidare till mitt jobb och hälsade på. Bara brudar o en liten charmig kille...naw!


Kylan bet lite för mkt idag så vi åkte hem, Zion var endå vääldigt trött. Nu sover han min mini och jag ska strax laga mat, inte ätit något idag...börjar kurra lite.


 2 och en halv dag till julafton!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Aaaww, vilken söt tomte :)



2009-12-21 @ 16:36:10
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: simone

sV: Hallå goding! Så länge du inte mer än förkyld så, fast mycket förkyld kan ju få en att tänka på döden. Men nej, nu ska vi ha ett mar mysiga dagar först ;)

2009-12-22 @ 10:35:19
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0