shut me up

Jepp, glömde såklart min kamera hemma igår =( Vi hade julfirande med jobbet! tokmysigt!! men synd som sagt att jag glömde. Vi hade lördagsöppet på man salongen , jobbade från 10 - 15...PERFEKTA arbetstider !


Nyss hemkommen från rud salongen igen.., har varit och klippt en jätte gullig tjej. C från tattoo studion.., vad säger man....tjänster o gentjänster..tihi. Tog tag i lite städning när jag endå var där, det såg ut som fan efter festen igår...hu. Aja, nu är jag hemma och ska snart sätta mig och käka mat med man o kids.., om dom nu vaknar ..(sova middag tider).

I eftermiddag ska jag göra väggmålning, sen kommer mamma o rigmor på besök. Trevlig söndag med andra ord.


YES, vem kunde tro att det antagligen kommer bli en vit jul iår?


puss på pung

Kommentarer
Postat av: Simone

Hallå goding! hur är det med dig?

2009-12-20 @ 23:26:11
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Marielle

Lyxiga gentjänster! :D

2009-12-21 @ 10:44:22
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0