Nu..

Sover våra fisar. Det var inte några problem alls för stor"mannen" att somna, han däckade allmost direkt. Zion fick åka lite bil med pappa innan det blev nana time. Dom åkte och köpte MAX ..mums! vi unnar oss aldrig god mat annars..promise! =P


För ca ett år sedan


Tittade igenom Sid mappen och hittade den här bilden. Naw, söt SIDDY! tänk vad han har växt. Det går på tok för fort. Igår yttrade sig min mamma om att vi inte skulle skaffa fler kids (hon vill inte behöva vara barnvakt mer än vad hon är nu)
Jag satt mest tyst.., ingen idé att ta upp den diskussionen med henne..blir bara arg..hon vet nog innerst inne att det kommer bli en till. Åh..bebis!


Ikväll har jag äntligen fått tummen ur/fått tid över till att färga utväxten.., blev massa hot..haha..rött iaf. Får se om jag blir en långvarig rödtott.., förmodligen inte.

Imorn ska vi dola lite mer här hemma medans Sidden är på dagis.., man måste passa på.., virvelvind deluxe!

Sov nu.., inte jag..men du kanske.

peace


Kommentarer
Postat av: Marielle

Varför är föräldrar så? Suck. Min pappa är likadan! Mamma har snarare varit den som tjatat om mer, haha. Pappa har fått frispel o de har växt horn ur pannan på honom när jag berättat att jag varit gravid, helt otrolig! Så men Sam vågade jag inte berätta, haha! Förrän jag var i typ vecka 22.

2009-12-03 @ 14:43:45
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hejsan! Jag är med i en designtävling och skulle bli hur glad som helst om du skulle vilja rösta på mig. Jag brinner verkligen för kläddesign och det är de jag absolut kommer jobba med i framtiden. Så det ända du kan göra för att få mig superduper glad är att rösta här, http://www.yourmoda.se/klanningar/Show.aspx?id=9260, helst 5 stjärnor :) Tusen tack i förväg..

2009-12-03 @ 20:58:51
URL: http://jeenlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0