Läggdags



Måste bara börja med att tala om att jag älskar vädret och är ganska nöjd över att det förmodligen ska bli -19 på min födelsedag =) Jepp, jag fyller år på tisdag..men jag tänker inte avslöja min ålder. Tänker aldrig bli gammal! =PP


Denna dagen har varit mys på något speciellt sätt. Vi har varit på Ikea.., lallat runt. Käkat MAX mat, och myst i soffan framför true blood. Nu på eftermiddagen åkte M till jobbet, för att vara borta hela natten..kommer hem igen imornbitti. Saknar han tokmkt! Men snart är han ledig igen..wee!


SEN till en annan sak. Vi hade våra kära grannar över på fika igår. Sen tog vi oss en promenad med pulkor o hela kittet..det var trevligt. Idag knackade Pernilla på och såg ut som att hon skulle berätta att någon hade dött. Tur att det inte var så.., men tyvärr så hade hennes båda pojkar fått magsjukan (vinterkräkis?) =///


Nu sitter jag o vakar över mina barn.så att inte dom blivit smittade..., hoppas verkligen vi slipper den skiten. SNÄLLA LÅT OSS SLIPPA! Vet inte hur det är att ha små barn som har kräksjuka, och vill helst inte veta hur det är.....avstår helst! Man kan ju endå tänka sig....BLÄÄ!


Ska man sova på soffan idag? mja..får se..

Pusspåpung


Kommentarer
Postat av: simone

så fin du är :)

2009-12-27 @ 22:11:04
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Marielle

Åhh fy fy fy. Hoppas ni slipper! Det går runt bland grannarna här också, vill verkligen inte ha det, fick minsann veta att jag levde förra året när jag fick det förra året höggravid och dessutom två barn som spydde.



När vi var klara blev de Bobbys tur, sen fick Nelly det igen, sen Ian en gång till, och därefter Nelly en tredje gång. Vi hade de nog i 2 veckor, fyfah!



jag kan inte komma till dig imorgon :( Kan knappt gå med mitt jäkla ben, har ju skadat minisken, och lyckades ju snubbla för några dagar sen så de måste ha gått sönder i knät igen.

2009-12-28 @ 10:00:31
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0