Kom och ge mig.



Utsvulten. Jag menar inte hunger.., jag menar KÄRLEK som i annat ord ni vet vad. Ah.., öken..blablahaaa. Jaja..det blir så ibland.

Dagen har varit lite sådär boring, barnen likaså....typ sura! GNÄLL och åter gnäll. Vi har storhandlat, men blev endå ganska billigt..(beror ju på vad man jämnför med). M har snackat med bank-snubben som inte beviljar oss det lånet vi behöver.., fan! detta betyder att vi behöver träffa honom, och inte bara prata på tele. VI behöver köpa loss våran tomt.., då "hyran kommer att fördubblas efter nyår. Bajs vad dyrt d är me hus.


På eftermiddagen åkte Sid o moi hem till Carro o Alicia.., lät barnen umgås..men Sid är väl inte den roligaste att umgås med.., han sitter mest o leker själv. Tillbringade några timmar där, sen hem igen och bingen för kidsen!
Jag har varit yr, och haft yrsel hela dagen.., skriver säkert fel i många ord också.., lite snurrig.., vet inte varför..JÄRNBRIST?

Nu ska ja ta en välbehövd dusch.., jag luktar lite funky.

puh


Kommentarer
Postat av: simone

Så vacker! :)

2009-12-07 @ 21:43:08
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Marielle

Sv: Ja man känner ju så efter ett tag, får se om de blir nyårslöftet, det lutar åt de..Men kommer inte tvinga barnen, dom får äta vad dom vill.



Oj, det lät dyrt, hoppas verkligen dom går med på de!! Måste väl finnas andra banker annars?

2009-12-08 @ 07:21:49
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0