Jobba är kul JUL!

TJO. Idag har jag varit och jobbat! hell yeah!!! jag älskar mitt jobb =) Pratade med chefen idag om mina arbetstider i jan, det börjar bli ont om personal..då alla ska gå hem på mamma ledighet eller har tagit tjänstledigt. Vi måste parera mera och lägga ett plus ett. Får helt enkelt jobba när Magnus är ledig, vad mer kan man göra?


Ja, jag stod över på salongen tills kl blev 20, hjälpte en vän med håret..och även så hans chef ...., nu känner jag mig en aning mör. Tröttheten har kommit ikapp, och soffan ligger risigt till ikväll. Är det någon mer än jag som bara älskar att sova på soffan?


Köpte en ny rengöringskräm från loréal, som va sådär.., huden känns som sammet efteråt (låter ju bra)..men..det känns som huden blir sämre.., kanske är det jag som inbillar mig, det må vara all choklad...kanske? OCH så beställde jag nya linser idag då jag upptäckte att ena min lins var trasig..fan! Har även tagit hem provbågar från lensway.. =) om man köper två par får man ett par för halva priset.., hur bra är inte det då? Åh..jag tycker det är så HOT med glasögon..me like.


Nope.., vad sägs om lite Betty och M myyys <3

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0