Jag vill gråta, skrika..och slåss!

Inte för att jag haft en dålig dag, men endå har jag en obehaglig känsla i min mage....en riktig klump som gör ont. Jag tror jag behöver mina vänner, hmm..och dom är? Gud så trist att jag känner så.., men faktiskt..
Dom skulle nog aldrig kunna sätta sig in en min vardag/min situation. Finns ingen förståelse.., och ingen som ens kan nämna att finnas där eller möjligt hjälpa till. Jag trodde det var hela grejen med att ha vänner.., att man skulle kunna anförtro sig och dela allt med. Visst,..jag är inget helgon, jag kan vara skum.., men det har väl kanske med att göra att jag går i en bubbla hela dagarna, utan syre! INTE en vuxen så långt ögat kan nå...


Jag vill helst inte lägga mig i sängen , kanske kan sova på soffan.., känns inte lika ensamt när tv:n är på i bakgrunden. Usch..har blivit så jävla mörkrädd och orolig för lilla minsta. Snart brister väl något viktigt i mitt huvud av all inre stress. Kanske går det över om man gråter en aning?

Hoppas dagen blir bättre imorgon, det är jag fan värd!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Du gumman, precis sådär känner jag med :(

2009-12-28 @ 23:01:59
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0