housewife

Fruarna är på tv, det är bra! me like! käkat chips och dragit i mig lite cola..nästan som fredagsmys =P

Bebisarna sover, hoppas Zion sover hela natten...HAHA..det lär ju inte hända. Hoppas den där/dom där mössen sover med.., kanske man kan sova i sovrummet inatt.
 

Usch.., kommer nog inte kunna köpa så många klappar som jag vill, pengar har vi ont om denna månad...JÄVLA SKIT! Ja well.., vi kommer iaf kunna äta god mat och vara en FAMILJ på julafton <3 Zions första jul, tihi!


Imorn ska M jobba igen, jag blir ensam.., men tur att Sid ska vara på dagis i några timmar iaf.
Nu ska jag fortsätta njuta av fruarna.. haha..(det där lät hot)

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0