Happy Birthday to MOI!

Imorse kom min älskling hem från jobbet. Vi väckte våra söner...käkade frukost tillsammans och bara myste. Sen smög mannen iväg och tillbaka kom han med två fina paket. I det ena var det en svart korsett..hot as hell. I det andra paketet låg en rosa mini laptop =))) WEEHOOO! jag har världens bästa man, me love!


Sen var det dags för M att sova efter en hård natt med jobb. Jag packade in barnen i vagnen, och iväg till dagis med Sid. Kallt som fan...sådär att ansiktet höll på att förfrysa.., men vad gör det när man vaknar på rätt sida?
Vidare iväg till stan, träffade T, fika o töla lite. Mami var bara tvungen att handla på rean..jäjj! Fick tag på hello kitty tofflor, jacka till Sid, skor till mig och lite annat smått o gott.

En väldigt bra start på dagen <3

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0