Goder morning!



Blää! Det är verkligen inte hej , satan vad pigg jag är...., varje gång man vaknar. Det är mörkt o jävligt, och det känns ju som att man går upp mitt inatten. Imorse snoooozade jag kanske 3 gånger, det lönade sig med stress. Inge frukost här inte, bara att ge Sid välling.., sätta på kläder ..i med kidsen i vagnen och sen tjoohoo iväg! KALLT var det bannemej, rättare sagt -7.


Igår köpte jag hårfärg, trots att jag är frisör köper jag min hårfärg i butiker..haha..fy fan..skäms på mig! Jaja, jag köpte iaf någon intensiv röd (svårt att få tag på the btw). Men nu vet jag inte om jag vill vara rödhårig längre...hmm? Tröttnat så eländigt fort. Ser för övrigt fööörjävlig ut i håret då jag sparar min stackars lugg som jag aldrig låter vara ifred. Denna gången ska den få växa ut...jooo!


Strax kommer anticimex hit för att placera ut gift/fällor runt huset, bort med mössen som vill äta upp våran vind. Jag tycker faktiskt det är synd om mössen, men samtidigt kan vi ju inte låta dom bo där uppe.., dom hörs på nätterna och dom kan ha sönder en massa sladdar o jox.


Jag ska ställa mig o laga mat, vad ska man äta tro? Jag o vegetarisk mat.., gud vad vi inte går hand i hand. LÄR MIG LAGA!

Nope, nu ska jag åter igen pyssla..innan maten.

puss eller nåt






Kommentarer
Postat av: Marielle

Nee spiralen känns inte alls :) Var ju livrädd för de först, men har inte några som helst problem. Jag har bara mensen som vanligt :)

2009-12-02 @ 13:14:08
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0