Förlåt mig bloggen

Såhär ligger det till.

Vi har varit utan INTERNET, TV och även så telefon i över en vecka.., detta är varför jag inte skrivit på 8 dagar?

Det har ju hänt massvis under tiden jag inte suttit vid datorn..exempelvis...den där helgen (förra helgen) som var hur bra som helst! Jag vill gärna göra om det. Helgen var fylld med kärlek, shopping och gott att äta (sakna).






Under veckan som gått har M jobbat nätter, Sid har varit på dagis.., vi har krånglat med telia, krånglat igen med telia, handlat klappar..handlat mat för vårat sista klirr, Johanna har varit här.., hmm..jo..jag har gaddat mig on private parts =P

Idag har jag jobbat, det var fett med nice! Imorn ska jag jobba igen.., sen efteråt ska vi ha julfirande med personalen =)


SOM sagt utan tv still =/.., detta innebär en massa film tittande..
JUST NU: ICE AGE 2
Någon som sett trean?

M umgås med några vänner, jag..jo alone time..ahh! Inte fel.
Men nu längtar jag lite efter mys, kom hem.

puss

BTW. snart är det jul, och snart är jag ett år äldre ..oh my! =P


Kommentarer
Postat av: Magnus

Nån som sett tvån? :P

2009-12-21 @ 21:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0