Dra mig i håret!

Kan inte något hända snart.., typ vad som helst! Jag låter tom någon, vem som helst nypa mig i armen.
 

Jag trodde att jag tyckte om vintern, men naj så fel jag hade. Vem tycker om att gräva ner sig i ständigt mörker? Man kan ju inte ens gå utanför dörren efter kl 3, får då ser man inte vad man gör. Det är kind of boring att sitta inomhus med kidsen. Klart man kan hitta på annat än att sitta inne, men självaste lekandet utomhus..nääj..d går nästan inte. Om det hade varit sommar hade barnen kunnat vara ute tills d var läggdags...gud så gott. Kom nu sommar..du är efterlängtad. Julen är välkommen, men sen kan vintern fara....HEJRÅÅÅ! bye.


Jag ska nog försöka hitta en bästa kompis.., dom finns det så lite utav. Vart ska man börja leta? Internet kanske?

Kan man hitta någon som är mer lik en själv, har samma värderingar, humor utav bara fan..

Kanske man ska lägga ut en kontaktannons? Hehe.


Jag tror jag ska åka till Åmål o kidnappa min hund, jag saknar honom fett mkt! Jävla cepe patrik...!
Usch, jag tror jag måste gråta en sväng ikväll. Lite jobbigt nu.


bajs


Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha, lägga ut en annons! Du e allt du!



Ja du har faktiskt rätt om vintern, och ungarna bråkar mer än någonsin nu, just för att dom e inne så mycket.



Imorrn fyller Nelly två år, my gooood.

2009-12-04 @ 07:31:02
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0