Dom var här..

Karlstad Energi var på besök. Jag som har ringt o ringt, men dom har inte ens brytt sig? Det ska allstå behöva gå så långt att min mamma ringer till dom. Är det så att man ska vara 40 plus för att höras och att folk ska lyssna.

Zion har varit hos läkaren på morgonen, kollat hans mage..då han spyr efter han har ätit fortfarande. Dom vlle ha koll och vi ska åter igen i jan. Hoppas det ger sig.


Sid är NU på dagis, härligt! den där lilla surgrisen får gärna vara där hela dagen.., nää..synd!

Så.., jag letar ivrigt efter en overhead, men tydligen är det ingen som vill sälja, eller så är dom utrotade?


Kommentarer
Postat av: Marielle

Du får ringa runt till skolor och höra?? :D

2009-12-08 @ 18:01:11
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: simone

Suck, vad irriterande! Jag frågar alltid efter deras namn och ringer chefen, då blir det inte kul ^^

2009-12-09 @ 10:42:02
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0