Dåliga dagar



Jag vill vrida tillbaka tiden. Jag vill gå i ide eller något. AH!! skrika och låta mig vara. Miljöombyta tack!

Till veckan ska jag iaf jobba en dag, det ska bli trevligt. Hälsa på Marielle ska jag hinna med också.


Då har man bölat lite.., det var skönt. Usch..jag är rädd att jag ska falla dit igen.., jag försöker vara stark..men det går inte alltid som man vill.


Kalaset idag var trevligt, förutom att Sid tär på mina nerver ibalnd. Magnus mormor är så söt, hon har stickat mössa o vantar till kidsen, jätte fina ju =)

Tack =)))

Äsch.., trött o grinig..ska tvätta mig i ansiktet o sen ska jag värma några lussekatter.

Bah


Kommentarer
Postat av: Marielle

De hoppas jag att du hinner med <3



Var stark gumman, vi tjejer orkar med än vi tror, vi är envisa :)

2009-12-05 @ 23:38:05
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0