cola veins

Det doftar fortfarande lussebak från i förmiddags. Mmm..dom blev så goda. Ska ta med till grannarna när vi ska dit på söndag o umgås/vara sociala =)


Sitter o slö-kollar på idol, som typ mer än 80% av sveriges befolkning gör..tycker fortfarande det är överskattat! ..men samtidigt kan jag förstå varför folk tittar. Mami är ensam hemma, med två kids som sover...

M jobbar natt =/ , fredagsmys med datorn och ett glas cola, inte helt tokigt faktiskt.
 

Pappa ringde förut och tyckte att jag, han, axel, johan, sebastian, smilla und mina kids ska träffas på stan imorn förmiddag för att fika...MÅSTE nog säga att jag blev en aning paff! Detta sker så sälla, men i samma sekund som jag tyckte det lät väldigt trevligt insåg jag varför pappa helt plötsligt fick en sånt här bra infall, JOO...Viola jobbar! pappa kan smita hemifrån...haha!
Det ska vi iaf göra.., det ska bli mys.


Vad sker mer i helgen.., jo..90års kalas imorgon.., Magnus mormor. Det kommer säkert bli trevligt, nytt folk är dock lite jobbigt..jaja, vad gör man inte för familj o vänner <3


Nu ska jag titta efter julklappar har fortfarande inte en aning vad jag ska inhandla..fan!

puss på pung



Kommentarer
Postat av: Marielle

Aaa det hade det! Vi får i vilket fall försöka skärpa oss! Det är ju egentligen inte långt, inte värre än att åka två stadsbussar, typ :)



Aaa, o nu har hon blivit så stor, jag förstår knappt vad fort det går, och snart blir Sid två år han med!



Mmmm, lussekatter, jag brukar baka det varje år, men i år skiter jag nog i det, skitdyrt med saffran ju!



Pyss

2009-12-05 @ 07:45:14
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0