Åhå!

Vi försöker få igång internet på min dator, det går sådär. Inte ska någonting vara lätt.


Idag har jag jobbat, och det var sååå kul! älskar mitt jobb...kunde inte önska något bättre jobb..sådäså!

Det har inte alls varit kallt idag, bara -20...brrr! det är lite väl mycket. Usch...man kan ju inte ens vara ute med barnen, dom blir ju bara ledsna. M kom och hämtade mig efter jobbet, vi skulle åka och handla inför imorgon...och kommande dagar.., jepp..BERGVIK dagen innan nyår...fuck me. NEJ..vi vände illa kvickt. PÅ vägen insåg vi att bilen ine blivit något varm alls.., kallare i bilen än utomhus...hmm? När vi kom hem och jag öppnade bildörren lät det som att den var på väg att explodera...bilen alltså. Jepp...något har säkerligen gått sönder..FAN! Något mer som ska gå sönder kanske? hela huset? FAN vad jag är trött på tråkigheter. UTGIFTERna bara väller in och vi är inte speciellt lyckliga just nu. Bajs.., jag vill gå o lägga mig.


Hoppas dagen blir bättre imorgon, och att bilen kanske vill fungera? hmm...

Nu ska vi titta på true blood, och mysa med varann. Älskar min man.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0