day care

Detta är andra veckan Sid gör sin inskolning på dagis och det är även Magnus sista semestervecka. Känns inte alls som att han har varit hemma i 4 veckor.., tiden går så fruktansvärt fort.., nästan jobbigt fort.., Sid blir bara större o större, även Zion..., får nästan lite panik när jag ser dom växa så fort. Zion är 7 månader nu o gud vilken bra ålder.., han är mest glad hela tiden.., lättroad som bara den. Sid är väl både upp o ner nuförtiden..., han trotsar o grinar., men även han har sina underbara sidor..som när man ska hämta han på dagis..och han springer fram o kramar en <3
Tro det eller ej.., men jag kommer nog bli bebis sugen igen..., för jag kan redan nu känna de...tihi.

Nackdelar med att ha barn är ju att man blir en aning låst..., det har jag känt nu i sommar..då jag varit så jävla sugen på utlandet ett tag. Vi funderar på att kanske dra iväg nästa år när Sid är lite äldre o även så Zion.., men endå såpass små så att dom fortfarande åker gratis.
Den här dagen har varit lite katastrofal i mitt huvud.., jag har bara tänk..tänkt o åter tänkt..det måste hända något snart.., vad som helst..allmost iaf.  Rastlös så in i...

Åhh...skönt att skriva av sig lite.., , lite kass på det..men jag gör det för min skull...och nu var det läge.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0