Varma vädret

Ännu en tidig morgon med barn som skriker o vill upp. Zion är lite utav en morgonpigg jävel då han vaknar runt 6 tiden varje dag och nöjer sig inte med att ligga i sängen, utan han ska upp.., sitta i sin babysitter och jollra. Det var inte så svårt att gå upp idag med tanke på att det var strålande väder ute. Solen smög sig in genom persiennen och stack mig i face:et.., det var bara att gå upp.
Hur kommer det sig att man blir så otroligt mycket piggare när det är sol och grejer? Och hur kommer det sig att man glömmer bekymmer/besvär bara för att det råkar vara lite varmare, lite ljusare ..? Är det enbart för att vi lever i mestadels vinter/mörker...eller är det av andra orsaker...så som att..
1. Ser man snyggare ut i ljuset?
2. Man blir allt mer lättklädd, = kåtklädd...mera sex...hmm..älska sex, good stuff?
3. Att det är varmare grader ute, betyder det fler miljöombyten? posetivt.
4. Uppstår något sorts hormon som annars ligger i dvala? sexuell hormon kanske.


Jag har iaf varit ute mestadels och tagit del av det varma vädret, lekt med Sid ute i trädgården.....låtit Zion sova i sin vagn på altanen ( bebisar sover så grymt bra utomhus av någon konstig anledning). Ah, glömde nästan nämna att Zion blir tre månader idag.., hipphipphurra! är det nu hans kolik försvinner, lr är det från och med inatt? Låt oss hoppas på att det är så. Som att driva ur en demon..., ahh..GO AWAY , sail away or what ever.
Tror även stor-mannen fått en släng av demon i sig. Sid har kommit in i någon sorts trots, vägra, tjura...skrika..krångla. Fastän hans trots så är han så grymt älskvärd <3<3<3 , stackars..han ramlade in i sin lilla bil idag och fick blåmärke i ansiktet..naw.., det gjorde ju inte tjurigheten bättre..pluttefisen!

    3 månader  mina män. <3



22.15
Nu jobbar Magnus som sagt, gör natten och kommer hem först kring 7 tiden imorgonbitti. Det är tomt fastän Zion ligger intill mig o sover. Jag saknar honom, saknar hans läppar..
Längtar till påsk, du är ledig vilket betyder massa kärlek.  
Mamma är trött. Musten är ur mig.
Lite tv i sovrummet kanske. Matdags för mini först.

peace




Kommentarer
Postat av: Anonym

awh hjärtevännen min.. du ska se att den seglar ivög snart, den dumma koliken.

& gör den inte det hjälper jag dig så mkt jag kan.

klart ni ska få pippa lite ibland liksom. viktigt det,)



& ja, det finns BVITAMIN i solens strålar,)

plu att man fungerar som på sex.. man får massa mer endorfiner i kroppen vilket är ett ämne som behövs för att vara glad,)



<3<3<3

2009-04-06 @ 22:41:31
URL: http://tellmesweetlittlelies.blogg.se/
Postat av: Anonym

awh hjärtevännen min.. du ska se att den seglar ivög snart, den dumma koliken.

& gör den inte det hjälper jag dig så mkt jag kan.

klart ni ska få pippa lite ibland liksom. viktigt det,)



& ja, det finns BVITAMIN i solens strålar,)

plu att man fungerar som på sex.. man får massa mer endorfiner i kroppen vilket är ett ämne som behövs för att vara glad,)



<3<3<3

2009-04-06 @ 22:42:39
URL: http://tellmesweetlittlelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0