Grill



Vad skriver jag om i min blogg?
Det jag har på hjärtat, allt med andra ord!

Hur gammal är du: 25
Syskon: En och en halv.
Civil status: Väntar på att mannen ska fria ( bättre än vad jag gjorde)
Barn: två små fisar, Sid Lyon och Zion Lee
Bor: Ett skit mysigt hus i Karlstad ( Lorensberg)
Intressen: Just nu är mina intressen mina barn and my man. Annars blir nog ett utav favorit intressen gå ut och dricka sig "små" full.
Djur: Nej, inte längre..=/ Saknar min manter dock.
Arbete: Jepp...frisör.
Favorit film: Harry Potter ...
Lyssnar på: Jag älskar Mew, men lyssnar inte så mkt på dom nuförtiden. Hmm...Block party, Knife, Röyksopp m.m.
Äter helst: Burger Kings Vegetariska, jammi.
Dricker: Cola , River & någon öl sådär på sommaren.
Senaste samtal: Med gaylord (Johanna). Kvinnan som köpte 30 kg kött !
Samlar på: Det har nog blivit allt fler Hello Kitty prylar det senaste året.
Dissar: Hår på alla andra ställen än huvudet, Gubbsjuka, svettiga män, fetma..listan kan bli lång.
Diggar: Mina kids, min mans kuk, mariokart, god dryck med gott sällskap, våran trädgård på sommaren ..!
Senaste sex: Imorse. <3
Senaste resan: Grekland 07 med älskling
Vad har du på dig just nu: Slappa jävla jeans och en hood.
Vem lagade din mat senast: Magnus
När förlorade du din oskuld: ej relevant
Vad var ditt senaste köp: rött linne med svarta prickar på
Favorit affär: H&M , mycket för pengarna. Ikea ligger väl också högt på listan.
Hårfärg: Mörkbrun
Ögonfärg: Melerade
Har du någon gång vunnit pengar på lotto? Nej...verkligen inte..vart finns turen?
När flyttade du hemifrån: Jag var 17 år när jag fick mig första etta på Kvarnberget.
Stjärntecken: Stenbocken
När fyller du år: Sent som fan på året.., rättare sagt 29 Dec
Kört bil onykter? Tro det eller ej..., men sån är inte jag. Föresten så saknar jag helt o hållet ett körkort!
Läser du andras bloggar: Ja, en del....inte varje dag..men ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0