Kitty Cola

Gårdagen bjöd på en välkommen förfrågan. Min arbetsgivare ringde i panik och behövde någon som kunde jobba ist för bruden som hade åkt på magsjuka ( någon ny i företaget, som jag ej känner till). Jag hade ju ställt in mig på att jobba först på tis, men fan vad bra det var. Fortsätter i samma företag, men byter salong/ställe. Har börjat på Självfallets herrfrisering i ny lokal...så grymt fint...inredningen är svart och vit, precis som jag tycker om det. Detta känns som ett lyft i mitt jobb..helt plötsligt ska det bli kul att få börja jobba igen efter mamma ledigheten.

                       



En lång fredag.

Dagen har varit 11 grader varm och helt perfekt för att njuta av tillvaron. Efter att ha varit på jobbet igår och sett inredningen fick jag lite smått med eld i röven för att göra ordning här hemma. Det är absolut inget nödvändigt, förutom badrummen , men endå....jag vill styla /ändra till det bättre om jag kan. Detta ledde till att mannen började med dörrarna idag, finally. Vi var på byggmax och köpte färg till hallen (som då är hyffsat nymålad) , en prövo-persienn till sovrummet, som vi sen möjligtvis ska ha i vardagsrummet om den är bra, fin osv. Sen har jag sett ut en tapet som jag vill sätta upp i vardagsrummet, fondvägg. Måla om resten av väggarna och därefter sätta upp snygga hyllor man kan ha stora ljus på.
När detta är gjort ska jag tvinga hit min bror så han kan sätta igång med vårat badrum ( han är plattsättare). Jag vill ha badkaaaaaar!, men lär inte få  för magnus, han vill ha en stor dusch..utrymme för bra sex, vilket är bra iof...badkar är inte det bästa för sådana aktiviteter. Jaja, nog om det. Nu vill jag bara sätta igång att greja, det kommer bli så fiint =)
 
Det är inte bara inomhus det ska bli fint, utomhus är minst lika viktigt..därför var vi ute och kratta, sopa..rensa m.m...känns fett bra at få det gjort. Nu behöver vi en gräsklippare också, och lite andra trädgårdsverktyg. Det är inte bara verktyg som behöver inhandlas, även utemöbler till stora verandan. Phuuu..det är många köp inför sommaren, dyrt..usch, men man kommer inte undan, det hör till när man har hus. Åh...sommar...kom till mig.



Funderare..

På tal om något helt annat. Här om natten drömde jag att ja var på tjocken igen, vilket var bra...att det var en dröm alltså..och inte verklighet. Sen hände en olycka irl, och pang boooom så sitter man här och är nojig igen. HJÄLP mig hitta ett bra prev-medel utan hormoner och helst inte kondom. Spiral kan jag inte ha, säger gyn.....orkar inte förklara.
Nå, vad ska man då ha? Jag orkar inte med att det ska tänkas på varje gång man "ligger". Jag vill verkligen inte ha fler, men samtidigt ska man behöva ge upp sex...NEJ! det finns inte på min lista.  Min man vill ju inte knippsa, han förlorara sin manlighet tror han..haha? eller hur var det..., ifall man skulle vilja ha en tredje efter några år.., jo fine..jag förstår hur du menar , men dahh...då får vi väl adoptera god damnit.  Åhhhh!! jag blir frustrerad.., att det ska tänkas så mkt...det är mode killer. Pleeeeease.....kom med ngt bra wtf.

                                

22.36

Blir oftast mest bloggande vid den här tiden, då jag har mest tid (barnen sover).
Magnus är på herrhagen (tror jag) och spelar poker med bröderna gay, och jag sitter hemma med kidsen som vanligt. Sannolikt är att jag kommer ta mig en rejäl fest omgång snart. Thats only fair.
Nu ska jag gå o plocka upp leksaker som Sid sprider överallt utom i sitt rum.

peace det är typ påsk






Kommentarer
Postat av: Marielle

Hormoner, hur var de, kunde du ha de? Isf så finns de ju plåster, piller, spruta, stav. Om inte, ja då finns de nog bara minipiller, och dom måste man ju vara skitnoga med, och spiral kunde du ju inte ha.



Om du kan ha hormontjohej, så hade jag nog valt den där staven man kan ha i armen.



Jag ska sätta in en spiral sen ja, no more kids for me.

2009-04-11 @ 09:36:00
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: Marielle

du skrev ju t.om UTAN hormoner, dah, får väl skylla på kass nattsömn.

2009-04-11 @ 09:36:49
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hhaha nej då bådar de ju inte gott ;) Dags snart igen för dig då om du inte hittar något lämpligt p-medel, hehe..



Sök på något som heter persona dator eller något liknande, de skulle kanske kunna vara något för dig. Då testar man med stickor dagligen och sätter in i nån dator, då visar den när du INTE ska ha sex om du inte vill bli gravid. Den ska kosta runt 1000:- och stickorna typ 150kr i månaden.

2009-04-11 @ 18:22:50
URL: http://mellanmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0