Ugly



Imorse var Zion och jag till BVC för hans tre månaders spruta (sprutor).  Det var lite vägning och lite rutin koll med. Han
växer o frodas bra =) Stackars mini, han tyckte det gjorde massa ont med spruta, hoppas han inte får någon feber bara som hans storebror fick. Efter lite BVC besök gjorde vi lite salong besök,  lämnade in en lapp om vilka dagar jag kan jobba framöver.....snabba ryck! arbetsgivaren ringde mig samma dag och ville ha mig redan nästa vecka ..tis,ons och torsdag ..jääj!! Längtar efter att få jobba då jag inte gjort det på ett år. Det är ingen semester att gå hemma o vara mamma ledig om någon skulle tro det. Måste nog säga att det är tvärtom, jobba är semester.
Lillen och jag åkte sedan ner till stan för att lämna tillbaka regnkläder som vi hade köpt till Sid. Vad råkade mami göra då, jo shoppa loss en aning. H&M is the shit..dom har allt.

1. Ett sött paraply (svart med vita prickar på)
2. knästrumpor
3. Bh och trosor ( hello kitty)
4. örhängen ( svarta stjärnor bla)
5. Jacka (lila och rutig)  FYND
6. T-shirt med snyggt tryck på (till älskling).


Våra grannar ska sälja sitt hus. Kan vi inte få några grannar som är lite mer som oss. Unga och snygga! Vi vill inte ha hit några slashas svensson shit. Vi stod o smög lite i fönstret på vilka som gick på visningen. Dom första var ett par runt 35 plus med en unge på hmm..1 år? fula som stryk och så sådär tråkiga ut. Sen blev det värre..mobil mannen som hade konstig kropp och såg SÅÅÅ kom o hjälp mig ut. Det tredje paret..behöver jag ens skriva det..suck! Dom fjärde...hmm tyskar/norrmän eller kanske rumänier? haha...nej tack!
Nu måste jag naturligtvis ställa den frågan.., hur kommer det sig att det bara är dom över 30 som investerar hus? och hur kommer det sig att dom flesta är fula/feta/tunnhåriga/tråååkiga ?? Är det dom och vi som har pengarna?

 Observera! vi bor inte i ett rött/gultegel hus. Vi bor faktiskt i ett vitt tegelhus, som är så mkt finare...men endå... kan någon yngre generation börja köpa eller? Vi vill ha bra grannar Wtf!

22.11
Mina små män sover. Jag och älskling ska titta på film och ligga & kela. Saknat kel. Massa kel. Älsk.

peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0