Torka

Sitter här och funderar när jag fick mig något senast., hmm..såå länge sen..typ en vecka lr mer? vafan då. Varför blir det så? Det finns dom dagarna man har så mycket samlag att man nästan blir öm, och sen finns det dom dagarna man inte har något alls, och tillslut känner man att något verkligen saknas. Man blir lite som oskuld på nytt.., men inte så oerfaren.
Jag måste ju endå erkänna att vissa dagar orkar man inte, då man är sliten som få efter att ha grejat med krångliga kids.  När jag skaffade barn tänkte jag faktiskt på just det, att man kanske inte skulle kunna ha lika mycket sex som förr.., eller iaf inte ha det precis när man vill. Man får liksåm passa på att ta sig en snabbis då båda råkar sova samtidigt eller när man har skaffat barnvakt.., vilket inte händer så ofta. Shame.  Vad hände med att börja använda sextoys, eller varför inte choklad pennorna som jag köpte för..hmm ..över 6 månader sen. Oh..nej..jag vill inte bli den där personen som får ligga 1 gång i månaden , och när man väl får sig något är det bara ok.. Det är nog en stor rädsla jag har. Sex är viktigt, väldigt viktigt. Kela och säga ömma ord är iof väldigt betydelsefullt det med.., men om man har bra sex..då har man nästan allt. Jag ska till-lägga att jag har världens bästa sambo, med den absolut bästa kuken. Bättre kuk får man leta efter...det är fakta. Jag ska se till att jag får mig något snarast. Ska jag behöva vifta med min rumpa , eller räcker det med att jag sätter mig i hans knä..hmm..får testa.





Kommentarer
Postat av: cami

hörru. honka nån dag så kan vi ta dom,) så får ni bonka lite bäver,)



<3<3

2009-04-03 @ 21:32:53
URL: http://tellmesweetlittlelies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blir lite lätt torka med sjuka kids tror jag. Vi anpassar oss nog mkt till hur dom är. Men visst fan borde vi ha mer tid till sextoys and what not.. vi får passa på när vi har barnvakt.. no more hanging with the siamesiska tvillingarna at the happy duck. bättre att vara hemma at the happy fuck..

2009-04-03 @ 22:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0