Think pink

Åh my darling. Du jobbar ännu en natt idag, och jag saknar dig så mycket.
Har nyss varit inne på tv3 hemsida och kollat alla avsnitt hittills av sjukhuset från den här säsongen,. Det är så bra, speciellt när man få se förlossningar, då man tänker tillbaka på mina egna. Det är så jävla mäktigt att föda barn, finner inga ord att förklara med..man måste helt enkelt gå igenom det för att förstå. Om jag hade haft mera tid, mera hjälp m.m så hade jag nästan kunnat tänka mig en tredje om några år..
<3<3<3


Satt och tittade igenom lite bilder som Magnus fixat lite med, och gissa vad jag hittade. Oh, bilder på mig som jag en gång skickade till honom när jag var kåt. Lite rumpa, naken kropp framför spegel bland annat, mmm. Jag gillar den grejen med att skicka porriga mms till varandra. Jag har fått några fina när han har jobbat eller varit hemma medans jag jobbat. Trigga upp mig älskling, du lyckas varje gång.  Jag tröttnar aldrig, får aldrig nog.., jag vill bara ha mer.
Kanske är han värd att få något fint av mig ikväll..hmm?

 This is all yours hun.
Kom hem nu, jag vill inte sova.

*

Kommentarer
Postat av: cami

men pööööri. det där måste ju blivit fel.-

det var ju meningen att du skulle skicka det till mig, eller huur? :D

2009-04-08 @ 10:01:01
URL: http://tellmesweetlittlelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0