Styrka wtf!

Jag vill bara knulla bort mina bekymmer. Genom att få några orgasmer om dagen..eller åtminstonde en, går sakta men säkert det jobbiga bort. Jag har hamnat i något slags tillstånd som jag känner igen, fast endå inte...en ond jävla bubbla som inte vill gå hål i. Är så tacksam för att ja har världens bästa kids, och man blir så yberhappy stunderna som dom är lyckliga.Annars blir man slutkörd av Zions kolik som inte vill ge sig, men även hans behov av total uppmärksamhet. Sid är helt underbar nuförtiden, han lär sig något nytt varje dag.,..det går så fort fram..han växer sååå fort!  På tal om Sid.., han ska ju vaccineras imorgon.., naw ..stormannen då.., kommer nog ogilla det.


 Tänkte lägga upp lite bilder från helgen..på tal om ngt helt annat.

             Lite kids, lite katt och Magnus mamma...


 Imorn är det dags för Magnus att jobba igen, blää!!, men något som är posetivt är väl att han går 8 timmars pass istället för 12. Sen gäller det på tors och fredag med.., det betyder att jag ska ta hand om kidsen mest hela tiden...KOM o ta en ett tag?

Nu är fettot trött som ett as, ska nana kudde...ahhh!

Skrivs imorn.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0