Sol

Guuud vad varmt det kan vara i ett hus. Men stänga av pannan som vi gjorde i helgen när vi var i skövde var ingen bra idé. När vi kom hem igår eftermiddag var det 16 grader i huset..dålig idé som sagt. Helgen var väl ok.., förutom att min trötthet har kommit ikapp mig igen. Sen kunde man ju ha fått lite mera barnvakt. Jag blir fan cepe på det här..., jag känner inte alls för att ha barn just nu. Det låter elakt m.m ..tro mig..jag vet, men vafan...man är inte mer än människa. Jag blev så sugen på att jobba den här veckan med, fick mersmak..., men ikke...Magnus ska börja jobba onsdag..den dagen jag behövs som mest..SUCK! Låter det som att jag är på dåligt humör....då har ni så rätt.., jag har varit på kasst humör sen i fredags typ.., trött som sagt, grinig för att jag aldrig får sex.., bitter för att en viss person kan fara åt helvete, du sabbar! När ska folk fatta bättre...aldrig verkar det som. Stör mig fruktansvärt mycket på mina fitt-grannar som ska hoppa på sin stora studsmatta , stör mig på dom andra grannarna vars söner är fula som stryk.....sen ..sist men inte minst...stör mig på att jag aldrig kan få göra vad jag vill längre....bajs!


Magnus är i Sunne o grejar i sin pappas hus, blev borta ganska länge...hmm. Fick samtal om att bilen krångla på vägen..., vilket inte är så ovanligt...jävla skitbil! det blir antagligen till att sälja den framöver. Vi behöver pengarna i vilket fall.., har massa utgifter framöver..såsom..gräsklippare, utemöbler, fjärrvärme...material till att bygga altan...hmm..och en del annat jox.

Annars...mja...har sprungit efter Sid hela dagen, försökt lugna Zion...lagat mat och inte ett SKIT mer. Jag vill vara barnfri minst en vecka i streck...ja tack!

skriver mer sen när jag fått lite ro i kroppen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0