pretty day



Vilken underbar dag! En sån här dag sitter man inte inomhus och glor, om man inte råkar vara sjuk lr så.
La familia drog ner till stan och njöt av årets första glass i bägare. Jag trodde för en stund att det skulle vara för tidigt för glassätande, men solen värmde så skönt att det var allmost perfekt. Det är svårt att åka ner till stan och vara där utan att shoppa, men denna gången gick det endå. Vi tog oss till lekparken intill bibblan så Sid fick leka av sig lite. Han upptäcker så mycket nytt och han lär sig så fort.  Från det att han lärde sig att gå så har det bara sagt swish! Roligt för honom att se och träffa andra barn. Sid har ju inte börjat på något dagis än eftersom det inte finns plats förens till hösten...tråkigt nog.., och på så vis får han inte träffa andra barn så mkt.., tur att det finns öppna förskolor o lekplatser. TUMMEN UPP.

Efter lite sol & lek åkte Sid o Magnus hem medans jag o mini tog oss till herrhagen där vi hälsade på Milla och Eric. Det blev lite tjat o gott kaffe..kanske lite nikotin o prat om min fula blöbb mage..=/ Måste tajta till mig lite inför sommaren.., när Camilla påpekar min mage så är det ärligt..och lite förjävligt.., men vafan..kan man begära att magen ska vara plattpannkaka när man nyligen klämt ut kids?

21.41

Zion är hyffsat snäll nu så jag å älskling ska gotta oss i soffan och se någon bra film lr så.
Det blir nog en tidig kväll, mitt trötta jag är snart här.

peace

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ähhhh, den skönhetfläcken får man stå ut med ;) Den försvinner tids nog ska du se. Någonting måste ju visa att man fått barn ;) Jag är randig som en zebra, hur snyggt är de. Hehe. Puss

2009-04-03 @ 08:18:52
URL: http://mellanmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0