Onsdag i mitt hjärta

Igår, tisdag blev det absolut inget bloggande för min del då Zion (mini) hade vrålapa dag. Vi hade helt enkelt inte tid med annat än ta hand om barnen. Såhär ligger det till...., våran kära mini har kolik, och har haft sen han var 2 veckor gammal. När jag skriver kolik så tänker ni...öh..lite gnäll nån timma på kvällen..men så är inte alls the case. Mini Skriker ungefär 12 av 24 timmar..om inte mer. Då kan ni kanske tänka er att det är fullt upp.., och speciellt när man redan har en liten på ett år. Nog om det.
Det var ju som sagt tisdag igår o mannen, barnen, jag och våra vänner var i Mariebergsskogen o sprang i lera o skrämde änder. Vi var inne på naturum, lr va fan det heter. Något slags natur hus för barnen? Gissa vad man kunde göra där.., joo...
 Haha! 
Barn uppskattar att lukta på bävrar, lr vadå?  Jag tror tom man kan åka på bäversafari på sommaren.., är det något för en barnfamilj tro..hmm. Efter att ha luktat på bävrar o sett uppstoppade fåglar tog vi oss en fika...lr det var iof mest Sid som fikade då mamma o pappa fick noll ro.. (Zion igen).
 Varför ska man nöja sig med en, när man kan få två?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0