Mamma, älskade mamma

Vad skulle jag göra utan henne? Hon har varit här en stund på kvällen så jag kunde ta en välbehövd dusch. Det är ju förjävligt att man knappt har tid med sånt när man är ensam med barnen.., det går väl om man sätter Sid i sin säng och låter Zion skrika.., men får man någon ro då eller...NEJ!  Love you mom!

Snart kommer mannen hem från jobbet , det ska bli gott...för antagligen har han med sig min efterlängtade cola =)
Saknar honom när han är borta, än om det bara är en dag..., det måste väl betyda att han betyder allt för mig. Kom hem nu...jag vill kelas. <3

Imorn ska antagligen milla vara barnvakt åt Sid, det skulle ju vara tokroligt för honom.., få tillbringa lite tid med gudmor =)
Love ya hun. Hoppas du och Eric har det mys nu.

Nu blire vila och snart lite älskvärt.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0