Lilla sug onsdag

Min andra dag på jobbet denna vecka, och jag är redan trött. Konstigt när man få gå upp as tidigt och mata bebisar hit o dit! Vilken märklig dag det har varit endå. Först började morgonen med det vanliga (så det var ju inte konstigt) , blöjbyten, matning m.m. Sen var det bara att fixa sig..dra till jobbet med bussen .., jobbigt att åka buss på morgonen..alla trötta människor som hänger läpp ikapp.
Jag har saknat den där morgon ciggen när man är på väg till jobbet.., den har jag börjat inhalera igen...och det är GOTT.  När man väl var på jobbet fick man sig en kund direkt vid nio tiden...då tänkte jag naturligtvis att det skulle bli en dag med många klippningar, men ack...det har varit så dött.., så få kunder..vilken LÅÅÅÅÅÅNG dag..., tack för att det finns platt tv med dåliga ragg program på mtv.., det fick helt klart tiden att gå fortare. Kring lunch-tid fick jag min jävla mens...KUL! bara jävligt för tidigt så jag hade naturligtvis inte tampong jävlar med mig.., det var bara att dra iväg till konsum. Samtidigt skulle jag passa på att köpa min lunch.., men FITTkonsum hade typ inget gott att erbjuda..så det fick bli den minsta möjliga matbit...blev inte ens mätt...suck! 
Mot eftermiddagen ville jag bara komma hem och ta hand om min Sid som satt hemma med Lisa som var barnvakt, då Magnus var i Sunne med Zion. Jag fick faktiskt gå lite tidigare så jag skulle hinna hem i relativt bra tid, men såååklart så hade bussjäkel precis åkt..., det var bara att dra till andra sidan Sundsta och hoppas på att 3:a bussen inte skulle dröja allt för länge..vilket den inte gjorde..tack Karlstadbuss. In på bussen.., kommer knappt fram för att en kärring med sin barnvagn blockerade hela ingången...trött man blir på folk som inte fattar bättre...dah! Varför samlar man inte mod och säger till i såna situationer? jag måste bättra mig..



22 tiden.
Nu är båda kiddos hemma, Sid sover...Zion är vaken...the man o moi vilar upp oss för en ny dag imorgon. Åh...det är så skönt att vara hemma med familjen...älskar min familj..det absolut bästa jag vet.
Snart ska jag ta o nana, jag är helt slut..., knappt ork att blogga .......jag sa knappt!

Baby, det var så skönt igår kväll, trodde först att det var en dröm..men det var det såklart inte. Du är bäst på det du kan bäst.  Love

peace.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Uscha, man blir ju lätt knäckt då :( Hoppas att han vill börja sova bra snart. Hur går de med koliken? Testat semperdropparna? Dom e kanon mot kolik.





Nelly har aldrig hållt på så här innan, de e precis som att bara för att jag är sjuk o måste ta de lugnt, så ska allt jävlas..Grr..

2009-04-17 @ 19:16:33
URL: http://mellanmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0