Kvällsmat

Igår lördag var en ganska hektisk dag..med tanke på att både Sid & Zion testade mitt tålamod. Mot eftermiddagen/kvällen kom Cami o Eric hit o hjälpte till lite me kidsen bland annat. All hjälp man kan få är så oerhört tacksamt. Magnus kom hem från jobbet vid 19 tiden, därefter beställde vi familjpizza.., gotta oss en anig o drack det goda vin( som dock inte var riktigt lika gott som river..men jaja). Sen blev det att ta fram lite spel & mera vin, namnam. Vem kunde tro att Cami skulle komma sist..HÄHÄ. Och vem kunde tro att det var så många dåliga förlorare med! =P
Det var iaf en trevlig kväll...tills jag blev toktrött och ville inget annat än nana. Dom där små liven kan verkligen sätta john blund i huvudet på mig....ah!

   Bring it on BIATCH!



22.50

Det har varit en bra dag....YES! Jag vaknade och hade hopp om sol, men det var för mycket begärt. Trots det så har det varit mildare väder, så att Sid o mini kunnat vara ute en del. Sid har blivit så förtjust i att springa omkring utomhus, ...så varje gång nån utav oss ska gå ut utan honom blir han toklessen , sätter sig ner o blir tvär. Han är så söt min tjurskalle.
Mot eftermiddagen drog lillen o jag till salongen på rud för att fixa håret på mill o eric.., det var inte igår jag fick klippa och färga.., åhhh..saknar så mkt. Måste prata med Bettan om att få börja jobba snarast !
Hoppas du blev nöjd med håret hjärtat <3
På vägen hem var Zion så bedrövligt hungrig att mami fick springa med vagnen. När vi äntligen var hemma fick han sin efterlängtade nan1 bifidus, som en liten stund efter kom upp igen.., inte bara en gång.. fyra mer exakt. Lillen då..
 

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Nu är det sleepy time för kidsen. Ahh..gott....för nu är det min tur att vila.
tv time, och kanske lite kel.

peace

Kommentarer
Postat av: Junitjej

En sådan snygg blogg du har!!

GLAD PÅSK!

2009-04-06 @ 10:31:21
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anonym

Hejsan.

Jag har blivit nominerad till veckans blogg inne hos Elena.

Alla som lämnar en kommentar på hennes sida har möjlighet att bli nominerad till vekcnas blogg här framöver.



Hjälp mig att bli veckans blogg är du snäll. Lämna en kommentar i hennes inlägg om de nominerade. de enda du behöver skriva är siffran 1 för då hamnar din röst på mig.



http://elenasobrino.blogg.se/2009/april/nominerade.html#comment

http://elenasobrino.blogg.se/2009/april/nominerade.html#comment



tack på förhand :)

/ http://IdaTallhed.blogg.se

2009-04-06 @ 13:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0