Kväll med is

Magnus har bjudit hem Krister ikväll för att se på urkass ishockey och dricka öl. Jag själv nöjde mig att vara me och käka lite pizza, väldigt god...men dessvärre ingen mat-ro. SKRÄLL.
På tal om att inte få någon ro ,bara för att devil child inte vill vara på humör, så läste jag en insändare i "vi föräldrar tidningen" där en mamma hade skrivit om sin son som då hade varit "a pain in the ass sen han var nyfödd tills han var 10 månader gammal. Hon funderade på om det var ett tecken på ADHD lr nåt liknande, och gissa om jag fick paniken i kroppen. Zion är iof bara 3 månader, och kolik kan hålla i sig tills 4 månader (vad jag hört) så jag ska väl inte oroa mig för mkt.., varför gör jag det? Det var samma sak när han låg i magen.., jag var orolig mest hela tiden för att det kunde vara fel och sånt jobbigt. Äh...jag borde ta o inse att jag har två friska, helt underbara barn. Jag är väl inte ensam om att ha en skrikig baby? 

Till något helt annat. Det kom ett brev från vi villaägare igår, och min första tanke var då att det var nån jävla reklam om underhåll till huset lr liknande, men så var inte fallet. Istället var det ett presentkort på Clarion Hotell, 2 nåtter. Välja ett hotell bland 157 st..jääjj. Gissa om det gjorde min dag! Mannen och jag ska få en hel helg för oss själva och bo på hotell, gå på någon spelning ( inget bestämt) , unna oss all shit man kan tänka sig..och bara njuta. Dags att höra sig för om barnvakt.

Ibland ska man ha lite tur. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0