Happy day

Ljusare tider, lyckligare tider. Det går framåt...jag är mycket piggare nu =) Barnen är helt underbara..precis som Magnus...älskar han så otroligt mycket..om han bara visste. Jag har nästan börjat få lite dödsångest, rädd att dö ifrån min kära familj.., jag vill ha det såhär för alltid! Nej..jag brukar inte ha dödångest.., men vi snackde om cancer och då började jag tänka i dom banorna.., fel..jag vet! men jag vill att det alltid ska vara såhär..*kär*
Jag tror att det ha mkt att göra med att Magnus jobbar mer kloka tider, 8 timmar vill säga. Just det, har fixat barnvakt till helgen med, så Carro o jag kan gå ut o leva loppan för en kväll.., fy fan vad gott det ska bli.., detta behöver jag mer än NÅGON!
Älskar dig Johanna för att du ställer upp, du betyder så mycket!  Och sen åter igen min mamma, min klippa! utan dig hade jag nog inte klarat av vardagen just i dom här tiderna. <3

Idag var Jag barnfri halva dagen, gick på stan med Barro och shoppade lite sommar kläder! Sen var vi på Waynes och fikade lite, nice..det var ju så varmt. Sen tog vi systemet ..inhandlade lite sprit inför helgen. Därefter åkte vi hem till henne och färgade hennes hår..vilket hon eg inte behövde..men om man är hyper noggrann så är man =P

Nu jobbar Magnus, han ska göra natten. Väldigt bra när han är hemma hela dagen, åker inte förens halv nio...då Sid har lagt sig. Mamma får lite tid att vila ,....än om dagen inte varit allt för jobbig så kan det vara skönt att bara sätta sig i soffan och glo på lite ballar av stål (=
Nu ska Zion o jag mysa lite, längta efter hun.




Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0