Earl Grey

Ojj så tidigt man gick upp idag då, phuu! Jag tror nog jag kanske gick upp en aning för tidigt. Men som sagt..., idag ska jag börja jobba på riktigt och vill absolut inte komma försent "första" dagen. Magnus har fått pyssla med Zion själv inatt eftersom jag åter igen ska jobba, han verkar helt slut...redan ..haha! Zion är morgonpigg, låg o kvittrade i sängen så det var bara för mig att ta upp lilla mini. Jag hör även en större kiddo som har vaknat, jävlar vad alla ska vakna tidigt då...blää. Jaja, jag kan väl lika gärna dra upp han med. Nu ska jag kika lite på busstider, då jag är lat och inte orkar cykla..hähä.

see ya

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad kul för dig att få komma ut o jobba igen :) De skulle jag med vilja göra, suck.

2009-04-14 @ 07:46:46
URL: http://mellanmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0