Det hårda pung slaget




Fredag kväll och är bajs -trött! , kvällarna blir bara tröttare allt eftersom, blää så tråkigt. Jag vill inte bli en liten nucka wtf! Kiddos härjar med en såpass att man knappt hinner sitta något under dagen.., man får alltså passa på när båda sover samtidigt vilket inte intäffar allt för ofta. När man väl sätter sig ner blir man slö som en apa.., vill bara lägga sig i sängen o smeka lite röv, sen sova.

Igår jobbade jag sista dagen för veckan, det var nästan lite tråkigt.., jag har fått mersmak och vill jobba, jobba & jobba! Nästa vecka blir det nog inget jobb alls, synd =/ 
Underskattat att jobba nuförtiden..., ge mig mig och ge mig bra lön så vi kan lägga pengarna på vårat badrum här hemma som vi så småningom ska fixa.


Imorgon ska vi till Skövde och barnens farmor. Vi ska försöka få dom att ta kiddos en stund på kvällen så vi kan unna oss middag ute på ngt ställe, lite alonetime.., hade iof föredragit ensam hemma med man och bara stannat in bed hela dagen o kelat o snuskat runt på alla möjliga sätt (ställningar). Well, ska väl vara tacksam för lite without kiddos time, får ta det andra en annan dag...en hel helg förhoppningsvis <3

Saknar Milla btw.
Nu är jag så kissnödig..att tangentbordet får sig en dusch om jag inte gör ngt åt det.

peace & piiiii


Kommentarer
Postat av: Marielle

Kul att komma iväg lite, fast håller med dig, alone time HEMMA, är det bästa!

2009-04-18 @ 07:29:55
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: cami

Saknar dig med Nutt. mer än du kan föreställa dig!

2009-04-21 @ 09:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0